m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 19 iunie 2011

importanța respirației

respirația îi o chestie tare importantă în viața noastră, parcă este parcă nu-i
da dacă nu-i ap gata, nici omul nu prea este
ea desigur poate să lipsească vreo 2 minute da mai mult îi greu-greu


și apoi respirația poate avea diferite roluri: este o isterică gălăgioasă în timpul sexului
este liniștită, aproape neauzită când te temi
e profundă și funcțională când alergi
și foarte caculată atunci când înoți: nu dă Doamne să iasă nu atunci când trebuie

eu respir aierul îmbuxit de praf și gaze de eșapament din mașini ieftine și vechi din Chișinău
tu?

4 comentarii:

  1. "eu respir aierul îmbuxit de praf și gaze de eșapament din mașini ieftine și vechi din Chișinău"  
    Articol cu iz electoral???

    RăspundețiȘtergere
  2. Sergiu Sula mie îmi pare că la noi oamenii îs așa de bolnavi de electorale că orice ar avea iz ilectoral

    RăspundețiȘtergere
  3. și cum te simți cînd ți se închide respirația?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu