m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 16 iunie 2011

mucegai sau flori



azi mi-am dat seama că eu lupt toată viața pentru ceva,
asta e un fel de mod de a trăi, lupt până obțin(sau nu)ce îmi doresc
și apoi mă mișc spre următorul obiectiv

și tot așa
dacă nu lupt pentru ceva înseamnă că dorm,
iar cel mai tare doare când îmi dai seama că ceea pentru ce am luptat, nu a meritat, sau în final nu este ceea ce mi-am dorit cu adevărat

pe de altă parte, s-a dovedit a fi că sunt o mulțime de oameni în jur care sunt super fericiți mergând în curent, fără să depună efort, fără să lupte pentru orice întreaga viață

și...am prins un pic de stupoare de la această constatare

pe de o parte se zice că dacă stai locului, te așezi binișor în zona de confort începi să prinzi mucegai ca piatra care nu se mișcă din loc cu anii, dar pe de alta, poate nu e mucegai, poate îs florile celea pentru care alții luptă ani în șir


mai pe scurt eu îs în dilemă

sursa imagine

5 comentarii:

  1. Olia da nia ni pare că tot mucegai îi

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    De asemenea daca mai detineti si alte bloguri si doriti putem sa facem schimb de link si cu acelea.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu