m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 22 august 2011

700m și capitala diferențelor




tineretul de aur al Chișinăului
seara Cocos, dacă e sfârșit de săptămână, dacă nu atunci Mojito sau LaPalat





șapu-șapu ceai cu divin sau vin sec(asta dacă se descurcă în vinuri, dacă nu ap ceva roșu și dulce ca să te faci skittles)

lipsa somnului e populară la tineretul de aur
***




eu azi am încercat alte senzații tari: răsfățat de somn în dimineața de duminică m-am dus prin Piața Centrală care nu e cu mai mult de 700m distanță de glam







știți termenul de panic attack?
nu credeți, eu nu-s nici prea finuț, nici prea sensibil și prin piață am mai fost, dar ceea ce am simțit trecând printre rândurile în care politețea se rezumă la "când ț-oi f?^e una amuș!" iar în loc de mulțumesc auzi "hai treși mai rebdi!"
vă zic, nu e prima dată când am fost în piață, și am văzut multe chestii urâte în viața mea, dar pielea găină mi s-a făcut


și tot la ce mă gândeam erau oamenii care zi de zi merg în piața asta, există în acest anturaj 7/7 pentru că piața e fiecare zi, distrugerea emoțională căreia sunt supuși și cel mai important mediul care îl generează în jurul său

***
iar la 700m tinerii merg la Cocos sau la Mojito în fiecare seară, totul pe o bucată mică-mică de pământ, totul aici

deschid agenție de turism extrem
n-am nevoie de invistiții totul e gata deja


P.S. cine a zis că moldovenii nu pot face curat după sine singurei? mai mergeți la McD, am să scriu despre asta mâine

între timp muzică, utilă pe raza asta de 700m
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu