m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 20 august 2011

cine se teme de dragoste

de dragoste
de sex opus
de emoţii şi sentimente se tem cei care au durere, multă şi mare, undeva adânc ascunsă

durearea provoacă frică
frica provoacă frustare
frustrarea gerenează ură şi resentiment

când te frigi în lapte sufli şi în spumă(aşa era parcă)
mi se pare absolut natural orice demostraţie a dragostei şi a grijei între oameni, între grupuri sociale
violenta şi ura vin ca o compensare sau o încercare de compnesare a ceva ce deranjează

netul e plin de oameni trişti
poţi să vezi că Vincent North explică de ce

oamenii trişti îi atacă şi îi violează(emoţional) pe cei din jur
critici avem mulţi, cei care ar vedea soluţii implementabile puţin

a avea discernământul să vezi pentru ce îţi trebuie dragostea ţie şi celor din jur e un dar
a fi alături de cei pe care îi preţuieşti necondiţionat şi până la capăt e o obligaţie

3 comentarii:

text © Nicolae Apostu