m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 10 august 2011

suntem stricaţi

stricaţi în primul rând de uniunea sovietică
puteţi să îmi incriminaţi banalitate
dar anume uniunea sovietică ne-a învăţat să fim umili şi să fim turmă
homo sovieticus era drestat în felul ăsta
şi mulţi dintre părinţii noştri aşa şi vor rămâne, mulţi dintre noi se vor lupta cu această disonanţă dintre ce ar putea fi şi ce li se impunea să fie
în contextul ista îmi aduc aminte de:


suntem stricaţi de criza asta veşinică din ţară
de agonia adunării, de ochii lumii pe care încercăm să îi impresionăm mereu cu terfe şi mâncăruri
şi atunci când plecăm peste hotare ne înecăm în oportunităţi şi cultură
aşa ţara asta îi pierde pe cei mai buni


suntem stricaţi de bădărănism
de principiul idiot al junglei: cine muşcă mai tare a aceluia e bucata
de asta serviciile noastre îs bătaie de joc
iar clienţii pe lângă bani mai dau şi nervi

mai nou ne strică reţelele sociale
deşi înainte de asta am fost stricaţi de lene
e mult mai uşor să consumi ceva de-a gata decât să citeşti o carte
înainte de reţele era televizorul, tot un câcat
aici îmi amintesc de:
 

cine ştie ce ne mai strică?

Un comentariu:

  1. Primul video: tare la temă.
    Al doilea: deosebit de motivant, deşi chiar dacă sunt online mai mult decât ar fi normal să fiu, nu mă consider obsedat, şi mă bucur când viaţa îmi oferă alte activităţi. : )

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu