m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 31 august 2011

viața? нет, не слышал


imaginează-ți că ai 22 de ani
că pleci într-o țară exotică, că posibil e una din cele mai frumoase experiențe din viața ta
întâlnești prieteni, sute de prieteni de peste tot globul, interacționezi, te dezvoți, crești

și apoi într-o cotitură un accident îți ia viața
e caz real, poate o să ajungă la noi, poate nu, erau prieteni de ai mei în autobuzul cela
era și o persoană apropiată, a murit doar un om, dar era tânăr și avea toată lumea la picioare

așa momente te fac să reevaluezi multe

și apropo: 1 moarte de om asta e mult din câți nu ar fi, asta e o infinitate

....and then you die

trist

P.S. având în mână un telefon conectat la rețeaua globală și o rețea de prieteni în 3 ore poți obține multe, de  asta orice vorbă despre faptul că fb și tw îs dăunători și inutili și educă egoiști îi prostie
voi reveni la asta în zilele apropiate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu