m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 17 septembrie 2011

forma amintirilor

eu am o voce nouă în cap, care vorbește în limba gândurilor mele și le aranjează frumos pe policioare
asta nu e boală, asta e inspirație

vocea din cap e un copil :) deși vrea să se creadă om matur
vocea din cap mi-a adus aminte că o parte din amintirile mele sunt imaginații

adica ceea ce eu am în cap a fost altfel inițial
dar creierul meu le-a șters, așa cum ștergi creta de pe tablă
praful alb a căzut pe jos iar deasupra au fost desenate alte amintiri:
cu cretă colorată, pe asfalt ca să nu să se șteargă atât de ușor, amintirile noi îs mai interesante, mai altfel

***
în altă continuitate de idei:
facebook a introdus recent un instrument-când discuți cu cineva prin mesaje private îi vezi statusurile mai vechi
aveți grijă unde puneți like, unele statusuri sunt ca ploaia care spală creta colorată
nu toți vor să vadă tabla cu alb pe negru scris așa cum era într-adevăr

Un comentariu:

  1. praful alb a căzut pe jos iar deasupra au fost desenate alte amintiri:

    cu cretă colorată, pe asfalt ca să nu să se șteargă atât de ușor, amintirile noi îs mai interesante, mai altfelRead more: http://nicolaeapostu.blogspot.com/2011/09/forma-amintirilor.html#ixzz1YGErfcG0)))))))CIT DE ADEVARAT!!!! ;)
     

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu