m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 13 septembrie 2011

încredere


eu recent vorbeam cu un prieten despre încredere
discuții filosofice, dar anuma așa discuții cu prietenii te ajută să înțelegi ce se face în cap

vorba era de încredere

pe mine în general mă uimește felul în care oamenii au încredere unul în celălalt
ne cunoaștem prin texte, prin priviri, stăm peste mări și oceane dar suntem în stare să lăsăm totul pentru cineva care ne-a făcut să credem în el/ea

și această încredere este cel mai de preț element din viață, zic eu, doar că atunci când cineva trădează încrederea se produce cel mai hain și perfid mod de furt: se fură o parte din omenire din acela care a dat încrederea

și așa se umple lumea de oameni triști și seci

din "Micul Prinț" țin minte că:
Nu cunoaștem decât ceea ce îmblânzim, zise vulpea. Oamenii nu mai au timp să cunoască nimic. Cumpără lucruri de-a gata, de la neguțători. Cum însă nu există neguțători de prieteni, oamenii nu mai au prieteni. Dacă vrei să ai un prieten îmblânzește-mă.
și încă acolo se spunea că suntem responsabili pentru cei pe care i-am îmblânzit, eu cel mai tare în viața asta mă tem să trădez încrederea cuiva, pentru că și așa e puțină omenie

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu