m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 2 septembrie 2011

web

bună ziua
eu sunt un utilizator avansat a web-ului, după parametrii celor născuți în 80-90


adica ce?
adica am facebook, am twitter și îmi pare că sunt blogger, deși blog nu știu dacă am
ce fac eu? normal că critic tot ce mișcă, da' de ce nu?
la urma urmei eu așa atrag atenție, și nu puțină


mă gândeam eu așa să încep dar mi-a părut nu știu cum...acum cum se zice? fail da?
mi-a părut fail deci

haideți să punem pe polițe câteva chestii pe care noi-poluanții mediului web, le distribuim cu plăcere

1. vocabularul, adica moldovenismele sau cum naiba să le ia să le mai numin
când muteșt așă texti șî ț pare că tăt îi putiova, că pațanașî așă grăiesc
esența e simplă: am vrut să luăm în derâdere, dar atât de bine a prins la public încât a devenit o tendință, avem și colegi elevați pe profilele alăturate care întorc năsucul când văd așa formulări, dar nu ai ce face când o țară întreagă așa vorbește, delimităm gluma de realitate
mult mai trist  îmi pare să te bucur de sărbătoarea Limbii Române fără diacritice...exemple ați putut admira pe facebook destule

2. dependența
eu îs sătul de discuții despre dependeța de internet
oare cineva discută dependența de mâncare, de sex apă, întâlniri cu prietenii?
oamenii care se uită telivizorul(iar eu am descoperit că așa oameni încă îs mulți)mie îmi par mai proști decât internauții, dar asta e opinia mea, și eu o țin pentru mine
depență... cum poți fi dependent de ceva unde e concentrată o bucată enormă de informație la nivel global?
I M P O S I B I L
vă dați seama?

3. rețele sociale asta îi rău sau (live=evil)
eu pot aici să zic doar una: dacă ești rău, rețelele sociale vor fi rele
ești pervers->rețelele sociale vor fi perverse
ești plictisitor...ei, voi ați înțeles


apropo, recent datorită rețelelor sociale am reușit să contactăm o persoană aflată într-un alt capăt a globului, iar dacă nu reușeam, tot datorită lor ridicam jumate de corp diplomatic în căutarea ei


ca P.S. noi zicem că acum totul e mult mai rău pe glob, adică odată cu dezvoltarea internetului a apărut mai multă violență, mai multă prostie, mai multe de toate rele

toate erau dragi colegi, doar că voi nu aveați acces la ele, iar acum oricine care are un telefon performat este un canal de comunicare, oricine care știe să tapeze este jurnalist

spre final un video despre viteza informației

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu