m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 28 octombrie 2011

am mâncat la offline Simpals


intro:
ca să fie clar din start
am mâncat pentru că era 18.30 și îmi era foame.
alături de un consilier a primului ministru, câțiva afceriști din media, știri, iOS, advertising prezentatori tv și naiba știe ce încă oameni care lucrează și își duc bine merci existența, dar iată că am fost acolo să mâncăm și să ne vindem pentru mâncare, de fapt toți bloggerii fac așa

outro:
oamenii au o idee 
și bani(40.000$)pe care vor să o îi ofere pentru alte idei
tu vii la ei, dezvolți ideea ta pe banii lor iar apoi ei pot să îți ia până la 49% din afacere
adica mă rog..51% rămân la tine
mi se pare cinstit(dacă mai ei în calcul beneficiile de mentori, oficiu și interacțiune cu lumea reală a afacerilor online)
aici detaliu important: ei subsidiază doar idei IT. și partea frumoasă e că ei chiar ar putea să ofere o mulțime de suport
în restul(în afară de IT) ei nu prea sunt experți și mi se pare corect
cât de cinstit e? fiecare decide, pe mine m-a cumpărat sinceritatea băieților: ei au zis că ne-au invitat pentru ca să convingă  oamenii că nu sunt acolo ca să îi fure(nu, serios ei au bani și tot ce au zis că vor să ofere)

P.S. totuș să zici la bloggeri despre ce ar trebui ar fi bine să scrie e periculos
mai ales că mici așa și nu am mâncat

dar ideea e bună, incubatorul pare viabil, se merită

a mai scris Artur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu