m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 25 octombrie 2011

ce poate fi în frigider?

am fost ieri la o expoziție, la ea deschizi ușa și acolo:


așa toamnă frumoasă Chișinăul demult nu a văzut
***

mi-am adus aminte de lecțiile de matematică, păcat că eu așa nu puteam desena
***

dacă aș exprima starea prin care treci când mergi prin această expoziție aș descrie-o prin poza:
***


deși mie cel mai mult și cel mai tare mi-a plăcut poza de mai jos, ea exprimă în mod ideal secolul XXI în înțelegerea mea: prea rapid și prea egocentrist pentru a înțelege ce trebuie să prețuim cu adevărat


într-un final, eu am arătat aici doar 1/10 din ce am văzut
acolo mai este motocicletă albă
perie de WC sub o poezie, duș de sânge și multe culori și vopsele în fotografii

și asta doar într-o odaie
pentru că în alta dau ceai și este concert cu muzică frumoasă și interdicție la înjurături 
eu știu oameni pentru care asta e raiul :)

să vă dau linkul și la capăt pentru orice eventualitate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu