m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 27 octombrie 2011

corupţie eradicată? nu, n-am auzit

iaca a apărut pe web clipul despre corupţie

elevii în oboseala şi disperarea lor alături de un pic de impertenenţă copilărească vorbesc direct despre ceea despre ce o întreagă ţară doar se şuşoteşte

că aşa e la noi "frate" - te duci la medic ia o cutie de bumboane, sau mai bine bani
la profesor - flori (sau mai bine bani)
la director - divin (sau mai bine bani)
la ministru - ??? (sau mai bine muuuuuulţi bani)

şi nu neapărat că ei ţi-o cer, da aşa e obiceiul, aşa e percepţia - altel măi Ioane în ţara asta nu se poate
şi nu ne place, şi e urât dar tot facem. altfel nuşcum ar fi incorect iaca cum!
în acest context mi-am adus aminte de un citat:(dă click pe imagine pentru întreg articolul)

şi iată aşa trăim: trebuie să dai, iar dacă copii dechid gura ap îi pi...m pentru că ei schimbă orânduirea normală în care existăm, iar dacă cineva schimbă ceva ce e normal el trebuie astupat-închis-separat pentru că prezintă pericol contra sistemului

nu ne plac nouă schimbările, nu ne plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu