m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 24 octombrie 2011

și în final

și într-un final ce vrea fiecare din noi?

eu am mai scris nu odată despre dragoste pe aici
dacă citești din când în când cu siguranță ai văzut
dacă deloc atunci nu are sens să dau link

în final fiecare vrea dragoste

carieriștii sunt, fie cei care s-au dezamăgit de dragoste cândva, fie cei care nu au fost învățați să iubească și nu știu cum
toți care aduc durere și ură, sunt cei care nu au primit destulă dragoste cândva

reproducerea, care în contextul societății și a educației înseamnă și afecțiune, stau la baza acestei necesități
dar și în funcție de o mulțime de norme și standarturi, de dogme și valori
familia rămâne să fie în fața oricărei priorități

oricine zice că nu fie nu are familie, fie nu a întâlnit persoana potrivită încă
...a da poate și să mintă
oricine nu iubește-e sec

cântec:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu