m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 20 noiembrie 2011

afterTED

a fost bine
un al 2-lea eveniment organizat cu mai mult public
cu mai puține greșeli, cu mai multă inspirație, zic eu

mă distrează cei care sar cu critica, mai ales cei care nu fac nimic în viața lor decât să caute filme și jocuri noi pe net
eu deja-s imun la astea...dar știu că sunt oameni care vor fi afectați, mă rog, fiecare din noi se luptă cu trollul din sine, unii mai  puțin, frustrările și nemulțumirile mereu vor fi expluzate în lume sub formă de ură
***

între timp să ai curjaul să ieși pe scenă și să spui ceva e un mare pas, și nu sunt doar vorbe patetice de care ne-am săturat, am văzut cum echipa(organizatorii, speakerii-care am devenit echipă pe o perioadă scurtă)chiar făceau  multe ca să iasă un eveniment frumos, și eu apreciez foarte mult în primul rând efortul

pe cel mai bun îl va judeca publicul, deși nu știu dacă asta e obiectivul, după mine contează ca fiecaresă-și găsească o idee


2 video, unul care a fost în prezentarea mea
altul o bucată din prezentarea mea




2 comentarii:

  1. credeam că eşti mai înalt ... în rest, speech-ul, mesajul şi ideia e ok Nicolae

    RăspundețiȘtergere
  2. toţi cred că-s mai înalt

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu