m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 3 noiembrie 2011

cui îi pasă?



cui îi pasă de poziţiile tale
de cine stă în spatele tău
de faptul că tre să te consulţi cu X şi Y

cui îi pasă de notele sau diplomele tale
cine vrea să ştie despre faptul că frigiderul tău s-a stricat?

eşti atât de important, persoana ta pentru tine e tot, şi de ce mă rog nimeniu nu vede cât de minunat şi superb eşti? de ce toţi în jur îs aşa de proşti?

nimeni, nimănui nu îi sunt interesante probelemele tale, dealtfel ca şi ţie a lor, suntem nişte ghemuri de egoism

vrei să fii apreciat?
lucrează aşa ca să iasă fum şi ca să fii cel mai bun, interesul va veni singurel

sursa imagine

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu