m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 22 noiembrie 2011

eu și sănătatea


trebuie, trebuie neapărat apa să fie filtrată.
și fiartă, deși mai bine ar fi să fie îmbuteliată
ceai. numai ceai și maxim o cănuță de cafea pe zi.

ce-i drept dacă bei apu bei: divin cu vodkă cu vin și bere!
și dacă mâncarea e gratis atunci cât mai multă și cât mai calorică și la orice oră!
***

am cunoscut o doamnă/domnișoară, care îmi povestea cât de mult se chinuie cu medicul să dietolog:
trebuie să bea 2 litri de apă pe zi(!)nici mai mult nici mai puțin, nu mănâncă fructe după 20.00 și fel de fel de interdicții
apropo, tot ea îmi explica cum poți trage fumul de țigară pe gât și să-i dai drumul pe nas. foarte tare!
***

am un alt prieten, care nu gătește nimic în microunde,
e cancerogen!
asta acasă, dar acasă mănâncă rar, pentru că e des, foarte des, în oraș
fast food-uri de tip pizzerie și alte nebunii. desigur că nimeni din ei nu folosește microunde
și nu sunt sigur dacă mă pot ține după el când vine vorba de băut... nu. la sigur nu mă pot ține.

Un comentariu:

  1. :D îți zic treaba: domnișoara din primu caz ține o cură de slăbit și e sigură că fumatu o ajută să slăbească (deși mai dăunăzi s-a demonstrat că din contra, țigara te îngrașă), da al doilea se străduie măcar acasă să nu facă păcate culinare..)))

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu