m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 14 noiembrie 2011

maturitate



cineva își aduce aminte cum el/ea se vedea a fi matur undeva... să zicem undeva prin clasa a VII-a?
***
serios?
cine ține minte, cum și unde se vedea, unde îi părea că va lucra, la ce vârstă se va căsători? câți copii?
***
eu știu că îmi imaginam că totul va fi cu mult mai greu
la mine atunci o pereche de blugi procurată era o mare sărbătoare
iar un păhar de apă dulce era un lux prea mare...

Doina corect și-a adus aminte că în momentul în care apăruse știrea de contracte pentru universități și se vehiculau prețuri de 5000 lei pe un an!! eu cam mă gândisem că studiile superioare aici s-au oprit, n-a fost nimic ne-am descurcat

care călătorii, care europe, care cluburi și  ieșiri cu prietenii?
calculatorul personal era vârful și absolutul viselor pe atunci
***

s-a dovedit a fi acceptabil și rezolvabil aproape orice
și nu doar la mine, la prieteni, la prietenii prietenilor, și nimeni nicăieri nu a trebuit să fugă și să plece, ne descurcăm și așa

morala: avem tendința să ne imaginăm lucrurile/evenimentele mai complicat decât ele sunt și vor fi cu adevărat
e important să te apuci odată de ceea ce vrei, și faci-faci-faci
 cântec despre asta

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu