m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 31 decembrie 2011

al meu 2011

nu voi da nume, mai mult emoții și impresii
și cunosc oamnei care îmi vor fi recunoscători pentru asta

2011 pe lângă anul în care s-a îndeplinit prezicerea din 1 ianuarie a fost și anul în care:

am disonat cognitiv o mulțime, atât de mult în toată viața nu a fost cât în acest an
anul în care m-am maturizat, mai ales odată cu plecarea de la părinți, recomand tuturor cu insistență, mai ales dacă vreți să vă îmbunătățiți relația cu aceiași părinți

2011 a fost anul în care m-am dezamăgit de oameni de câteva ori atât de mult încât nu știu dacă îmi voi recpăta încrederea pe care am avut-o cândva. mai bine zis nu o voi recăpăta, dar ca repercusiune am învățat ce e aia egoism

anul acesta mi-am confirmat că să înveți teorii fără să aplici practici e mai rău decât să tai iarbă la câini
și la fel e extrem de important să setezi limite clare tuturor

oamenii
oamenii mereu au fost factorul cel mai important în viața mea
vreau să caut iertare de la cei pe care i-am dezamăgit. voi știți cine sunteți și știți că îmi pare rău, sper în indulgență
pe partea mea voi încerca să trec peste momentele în care am fost dezamăgit, deși nu pot promite tuturor

fraza anului: Всем спасибо. Все свободны!

anotimpul anului: vara, care de fapt a durat cel puțin până în noiembrie, de fapt anul acesta a fost doar vară, cei care știu...știu, cei care nu, vă zic doar că dacă ar fi să îmi aduc aminte ceva cu plăcere și zâmbet va fi doar perioada iunie-noiembrie în rest prea mult scrâșnet din dinți a fost. de decembrie nu știu nimic


nefinisat...

Un comentariu:

  1. Sa privim inapoi cu
    iertare, inainte cu speranta, in jos cu intelegere, si in sus cu
    recunostinta! Anul ce vine sa te ajute sa descoperi minunea unei vieti implinite! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu