m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 11 decembrie 2011

îmbătrânești când?

am să vorbesc despre îmbătrânire fizică
exterioară
când apar cearcănii? primele riduri, primele fire de păr sur?
***

atunci când ești copil ai privirea pură-pură ca cerul
cearcănii dacă apar, în 2 zile dispar
liniile feții sunt aproape perfecte(pentru că perfecținea în sine nu există)

și când asta dispare?
atunci când crești, ai mai multe responsabilități, mai multe de făcut, mai multe de reușit
dar dispare nu din cauza volumului mare de lucru, ci pentru că undeva înăuntru tot copil ești, și tot joacă cauți, prieteni și distracții. iar să le ai poți doar noaptea-joaca ta se mută pe noapte, acolo unde cândva dormeai și găseai tihna și forța de recuperare
***

și iată că într-o dimineață te uiți în oglindă și nu mai găsești fața de copil
și cale întoarsă nu-i, iar de aici se încep cele mai multe frustrări-când nu mai ești mulțumit de fața din oglindă


cântec:



comentariu literar: autorul nu se plânge și nici nu suferă în această postare
oglinda nu simbolizează nimic altceva decât oglinda, iar ceea ce el încearcă să zică este că dacă vrei să arăți bine ar trebui să bei mai puțin nopțile și să dormi mai mult, măcar 8 ore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu