m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 4 decembrie 2011

toți la fel?

mă scol dimineața și recunosc care-s chiloții mei după inițialele scrise cu ață albastră pe ele
periuța mea de dinți...ah ce contează, oricum toți avem aceiași dinți în aceleați guri, în fine ar trebui să avem 1 la toți 4, cana mea nu e diferită prin nimic de a celolalți membri a familiei, pantalonii sunt la fel și nu-i cos cu ață albastră pentru că s-ar vedea, m-ar diferenția de alți colegi de serviciu și asta i-ar putea supăra

H&M, D&G sau Abibas nu există, toate hainele se produc la "Textile"
toate utilajele de casă la "Albina"
toate mașinele la "VJJJ"(eu nu glumesc așa denumire de fabrică)

toți bărbații sunt heterosexuali, albi, înălțime 183cm, corp atletic cu un pic de burtică, ochi căprui, mărimea papucilor 42, studii superioare, juridice, doar
toate femeile sunt heterosexuale, albe, înălțime 173cm, sâni mărimea 2, parametri 89-64-93. studii n-au pentru că stau acasă cu copii, toate, sau se plimbă prin parcurile de plopi(doar plopi)
***

normală realitate?  nu știu dacă pe mine m-ar distra...
eu țin minte pe timpuri când eram în AIESEC o colegă a zis: "we are diffrent, and thank You God for that"
ea anume așa a zis, în engleză pentru că era din altă țară unde româna nu se vorbea, nici rusa...
apoi am mai văzut prin interneturi clipul:

clipul acesta m-a emoționat de parcă aș fi un copil, foarte frumos
și eu mi-am adus aminte de faptul că am preteni gay, prieteni de altă culoare, am prieteni care încă trăiesc cu părinții sau care iaca-iaca au să își facă primul milion, prieteni care au ales să plece din țară la prima oportunitate și cei care sunt patrioți aiuriți care nici în ruptul capului nu vor să plece, și partea interesantă e că țin la toți nu pentru că ei îs la fel, ci anume pentru că fiecare prin felul lui diferit de a fi aduce ceva special în viața mea
***
recent am dat peste proiectul: diversitARTe
social, luptă cu discriminarea și susține diversitatea
eu știu foarte mulți sceptici a proiectelor sociale, mie chair îmi pare că uneori și eu mă transform în unul, dar acesta-i drăguț nu știu cum, e și artă(încerc să o descoper pentru mine)și diversitate
trebuie numai să fii fotograf(adica să ai fotoaparat sper că e clar din start că asta avusem în vedere)
intrați vedeți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu