m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 31 ianuarie 2012

1km² per funcţionar public


 dacă să îl credem pe Gheorghe Erizanu, iar eu îl cred, avem în jur de 30000 de funcţionari publici în RîMî

Câte un funcționar public pentru 116 cetățeni.
Câte un funcționar public pentru 1,12 kilometri pătrați de teritoriu.

iar dacă e aşa, eu am găsit soluţia perfectă pentru această ţară
1 funcţionar să fie responsabil pentru 1km² de teritoriu şi tot ce se află pe acest teritoriu: toate comunicările, toată infrastructura, şcoli, biserici, primării, orice n-a fi, unicul stăpân şi responsabil să fie funcţionarul

oamenii importanţi vor fi responsabili pentru reginuni mai importante:
Vlad Filat de regiunea Guvernului
Dorin Chirtoacă de cea a Primăriei (taman or fi vecini şi om vedea care e mai gospodar în ţară)
Marian Lupu de Preşedenţie
Vlad Plohotniuc de "Hotelul Nobil" (domnului Plahotniuc vreau să îi aduc mulţumiri sincere şi speciale în avans, astfel încât locul în care închiriez acum apartament va nimeri direct în responsabilitatea sa şi îl cunosc ca un bun manager, deci cu siguranţă va fi ordine)
şi tot aşa

desigur, funcţionarii mai mici vor avea zone mai puţin importante, cei începători vor primi decât o bucată de pământ care nu are nimic decât să se strângă burianul de pe ea şi să se arunce câte o căldare de apă în secetă, şi aceasta va fi cea mai bună practică pentru funcţionarii începători: ai demostrat că poţi avea grijă de câmp, na-ţ pădure, făcut faţă la pădure, poftim un cot de sat, descurcat cu satul, deamu mergi în Centru Raional...iar de acolo, eheheeei, vezi-vezi azi mâine Vlad Filat a abdica şi poate devii tu Prim Ministru.
şi pentru cei care au performaţă proastă tot e clară evaluarea nu?

mie îmi pare că aşa ar fi ordine, s-ar vedea cine face treabă şi cine nu iar noi am trăi ca pe o "gură de rai pe un picior de plai"
1km² per om nu e mult, întrebaţi de oricine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu