m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 3 ianuarie 2012

ca învelitore de cadou, ca gunoi

ieri am cumpărat un cadou
conținutul
apoi am rugat să îmi fie învelit cadoul frumos

tanti mi-a oferit să aleg din 5 tipuri de învelitori și 2 feluri de lente cu bant
apoi a început procesul de învelire
învelirea a durat cam tot atât cât am ales cadoul-prea mult după mine

apoi învelitoarea a fost ruptă iar cadoul apreciat

și aici mi-a venit un gând:
da ce dacă, toate studiile, toată personalitatea noastră, tot ce suntem noi la suprafață nu este mai mult decât învelitoare?
iar esența-cadoul este undeva sub ea?
câți dintre noi nu s-ar teme să se dezvelească sau să se lase dezveliți?
câți, de fapt, nu au nimic sub acea învelitoare?

cui îi este dedicat conținutul? și pentru câți lăsăm doar partea de suprafață?
și mai e ceva: câți dintre noi realizează că totul ce e la suprafață când e scos și aruncat pentru a vedea conținutul nu e nimic altceva decât gunoi și în esența învelitoarea unui cadou contează doar 2-3 clipe când este ruptă


e sărbătoare și răsună muzica:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu