m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 29 ianuarie 2012

orgazm ideal

secolul XXI a născut și naște monștri lipsiți de spiritualitate
ooo! câți oameni am auzit că valoarea lor numărul 1 sunt banii-aceștia sunt cei sinceri, măcar asta e bine
la fel am o tonă de cunoscuți care valoarea primară o numesc prietenii sau familia, dragostea? dar când te uiți sunt fie undeva la băut, la f##t sau la serviciu până după 20.03

nu zic. să lucrezi e bine. dar recunoaște sincer care e valoarea ta...

azi m-am văzut cu un priete vechi. la 25 de ani e manager într-o companie măricică conform dimensiunilor .md
și..el se sufocă în poziția în care este, nu-i pasă nici de bani, nici de creștere, ține decât la echipa sa, și asta e o caracteristică a unui neadaptat la secolul XXI. aici e nevoie de viteză și calcul, iar el, prostul, se gândește la oameni

ah da. și toți căutăm orgazme ideale, dar puțini dragoste
una fără alta nu există


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu