m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 29 februarie 2012

de ce să regret?

eu mereu nu am înțeles asta la oameni: toți au tendința să regrete ce a fost înainte din acest motiv înainte propriuzis nimeni nu se mișcă

așaaa mi-i doooor de școală
da de universitate
da de fostul serviciu, eheheeeei
dapu pe vreme comuniștilor ce bine era!!!1

în fine. regretăm și ne văietăm. ne place nouă să fim nostalgici și melancolici
doar că nu înțeleg la ce bun. toată lumea trăiește în trecutul bun și viitorul, care cândva, poate nu va fi mai bun decât trecutul. și cu prezentul cine rămâne. cine face lucrul azi? cine își asumă responsabilitatea să ridice hârtia de pe jos sau să le ofere copiilor o educație decentă azi?

în final. vom fi în fund, atâta timp cât ne va fi dor de trecut și vom spera într-un viitor frumos. o lume a pesimiștilor și optimiștilor. unde-s realiștii care știu că trebuie de muncit ca să fie bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu