m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 27 februarie 2012

emoțional



eu am născut o teorie nouă, ieri, stând în pat, cam pe la mijlocul zilei de duminica

împlinirea cea mai mare, emoțional-cognitivă(nu am găsit alt echivalent a cuvântului)o ai numai lângă persoana pe care o vrei, fizic și emoțional. exemplificarea simplă o văd prin un sărut pe obraz

sărutând: mama, sora, prietenii(de sex feminin) și(probabil pentru că încă nu-i am)copii poți simți o gamă largă emotivă
dar!
sărutând obrazul persoanei care reprezintă pentru tine atât un eros cât și o legătură sentimentală puternică(dragoste altfel spus, matincă trebuia să zic așa deodată fără aere, da nuș de ce creierul meu plutește când filosofez la temă), păi iată sărutând obrazul persoanei iubite simți o împlinire cu totul de alt nivel

de asta orice, da orice, relație dintre doi trebuie să fie în primul rând centrată pe ei
copii, rude, prieteni; toți sunt importanți, dar nimic nu poate aduce mai multă satisfacție decât intimitatea
și eu nu vorbesc despre satisfacția ceea indecentă perverșilor :)
satisfacție ca împlinire a eului spiritual

disclaimer: da-da, îs tânăr, trebuie să mai caut
poate

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu