m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 13 martie 2012

1 zi, 2 viziuni

Spitalul Clinic Republican
1:
să începem de la faptul că am stat 2 ore ca să mă internez
apoi mâncarea de aici: asta ce e mâncare?
și vecinii, niște țărani domnule! vorbesc aiurea, cea mai mică închipuire despre politică nu au!(ei probabil nici măcar Publika nu se uită!). îi oribil pe scurt. ca să nu mai spun că a venit un cuplu de rromi și amândoi stau în aceiași odaie, unde și așa stau 5! bărbați.

sau:
e a 6a dată când sunt aici
îs surprins în primul rând de schimbările spre bine care au loc în acest spital
dacă acum 5 ani nu era apă caldă iar dușul era reprezentate de 2 ligheane acum pot sta sub jetu de apă și medita la sensul existenței fără să mi să se facă pielea găină
și cuplu de rromi care a venit azi...mi-a dat speranță în omenire
deși îs foarte simpli, ea are grijă de el la nesfârșit, și a stat o noapte dormind pe hol doar ca să aibă grijă de soțul său, deși neajutorarea bărbaților uneori un pic mă irită, dar cu sigurnață are pentru ce să fie iubit

_______________________________
iaca așa. o zi. două viziuni
poți aplica la orice.

5 comentarii:

  1. Întrebare: Ești bine(fără spiritualitate - mai multă fiziologie)?


    În rest - eventual o să se rezolve ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandru Jr Chihai da :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur...  
    ░░░░░░░░░░▄▄ 
    ░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░░█░░░░███████▄▄█░░░░░██████▄▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░███████▀░░░░▀▀██████▀ 

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu