m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 26 martie 2012

adresare către Guvernul Republicii Moldovei



eu sufăr
sincer. fiecare primăvară și alături de mine sute de mii de oameni și Guvernul țării nu face nimic ca să schimbe situația

eu înțeleg. până acum nu era președinte și fără tătucă nicicum. dar acum națiunea are tătucă așa că hai să rezolvăm ce ne doare da? promit că dacă nu se schimbă nimic ies cu cortul alături de Onoje să protestez.

contextul: sunt furat. fiecare an mi se fură și nimeni nu face nimic, am impresia că guvernarea face parte din această mafie care mă fură. ce mi se fură? timp! serios...1 oră din viața mea dispare fără semne de recuperare și e trist tovarăși!

fiecare primăvară. despre imactul negativ a trecerii la "timpul de vară" s-a scris atât de mult încât eu nici nu mai vreau să spun nimic - cine vrea poate să găsească pe interenturi. și cum se știe în grădina vecinului vaca e mai grasă, dar totuși, de ce rușii au putut să anuleze trecerea asta idioară? și dadadada voi acuș o să-mi ziceți despre faptul că toamna trecem iar și timpul îl recuperez, dar nu!

pe scurt. cer anularea "timpului de vară"
serios

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu