m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 14 martie 2012

Moldovenii îs...

eu serios
dacă cândva vorbeam despre spiritul mioritic și despre faptul că noi răbdăm și îndurăm totul...
undeva, cândva în perioada domnirii AIE ceva s-a schimbat, brusc, la 180
și acum văd cum moldovenii discriminează

găgăujii, le zic în față că-s proști că nu știu româna
rromii, îi tratează ca  pe noroi
***

să mă înțelegeți corect: da eu cred că să trăiești într-o țară și să nu știi limba de stat e o urâțenie
da, eu știu că rromii uneori duc lipsă de tot ce e cultură și bun simț, dar asta nu înseamnă că un neam care este educat și stâpân la el acasă își va permite înjosiri.
și puteți spune orice ca ripostă, dar nu știu nici un moldovan care i-ar spune unui oaspete că acesta e prost, când oaspetele e în casa lui. Moldova prin urmare e a nimănui, pentru că noi ne permitem întâi tuturor să își șteargă picioarele de ea, și apoi devenim porci și în loc să redresăm situația ne ștergem noi picioarele

pentru cei care știți engleza, ascultați ce zice aici Morgan Freeman




P.S. mâine am să încerc să privesc spitalul prin ochii unei infirmiere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu