m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 1 martie 2012

se roade(erotic ca de primăvară)


azi am văzut-o
fata care era dragostea întregii ogrăzi
pe timpuri, când aveam 12 iar ea 14 părea de neatins, de neimaginat
avea deja sânii formați, piele albă și fină ochii albaștri, nu purta sutien toată vara și probabil jumate de ogradă avea poluții de la ea, apoi jocurile semierotice de seară, și toți băieții visau să le cadă să o sărute , mirosea frumos a piersic atunci

***
azi am fost prin ograda în care am copilărit și mi-am dat seama că se roade
se roade frumusețea din copilărie, se roade și se duce
lipsă de dragoste, griji, necesitatea de a supravețui. idee nu am ce; dar cert e că nu e păstrăm ca Pitt sau Jolie

e o femeie tristă, cu obrajii fără culoare și riduri subțirele în colțurile ochilor
de la plâns, sau râs.

dacă nu era amintirea ceea de noapte de vară din copilărie astăzi probabil nici nu o observam
trebuie de beneficiat de frumusețe cât mai e


sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu