m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 5 aprilie 2012

campionat studenţesc de management: BusinessArena

în 2010 alături de 2 prieteni am făcut un prim campionat de management online pentru studenţi
chestie deosebit de interesantă şi relevantă în secolul XXI, noi în finală chiar şi privesc.eu am avut

acum AIESEC-ul a preluat iniţiativa şi anul acesta ei organizează

din descriere:
Campionatul Studenţesc de Management – Business Arena va avea loc pentru a doua oară în Republica Moldova. Acest proiect unic oferă studenţilor posibilitatea de a-şi încerca puterile în luarea deciziilor manageriale aplicând cunoştintele teoretice obţinute la facultate.Proiectul se va desfășura în forma unui campionat de management în care participanții vor forma echipe a câte 5 persoane și vor coordona o companie internațională pe durata a 3 ani virtuali. Asigurarea unei competiţii obiective se va face datorită utilizării unei platforme on-line “Cesim”, ce se bucură de succes în rândurile companiilor de consultanţă şi management cât şi în dezvoltarea organizaţiilor internaţionale. Printre cei care folosesc aceasta platformă se numără universităţile cu renume mondial cum ar fi: IESE, Fudan University, Aalto University School of Economics, Grenoble Ecole de Management.Pe parcursul desfăşurării proiectului, participanţii vor fi consultaţi de reprezentanţii companiilor partenere, care sunt experţi în domenii cum ar fi: marketing, finanţe, management, logistică, etc 
eu am încercat platforma e interesantă. pentru cei interesaţi cum să participe şi care-s regulile vedeţi site

sau informaţie rapidă aici:

Cum să particip?Pentru a participa la proiect trebuie să formezi o echipă de 5 oameni, preferabil din diferite domenii de specialitate cu care poți să aplici până pe 17 aprilie.La aplicarea până la 14 aprilie, se aplică o reducere de 30 %, taxa de participare fiind de doar 10 euro per aplicant. La aplicarea în perioada 14-17 aprilie – taxa de participare va constitui 15 euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu