m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 10 aprilie 2012

citat din oameni


- da' tu îți dai seama că valoarea vieții tale de fapt e direct proporțională la oamenii cărora le pasă de tine. adica la propriu, doar acei care nu vor să mori tu practic te țin în viață, cu gânduri și cu speranțele care le leagă de tine. nu că aș fi fatalist, dar are sens nu?
- da. și asta e trist.
- e trist! mai ales că cei mai mulți există pentru bani
- banii tot pot crea un fel de dependență.
- e ca și cum ai cumpăra curve în speranța că îți vor da dragoste adevărată.
- și cu libertatea cum rămâne?
- la 5 ani eram cel mai liber când furam cireși de la vecini și nu aveam bani.
- trist blea
- tu iată ai oameni care te țin în viață?
- uneori mă gândesc că sunt vreo 2-3. dar dacă stau să mă gândesc mai bine, probabil nu.
- egoist...
- și trist blea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu