m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 22 aprilie 2012

de sărbători



podeaua e un pic înclinată și rece spre fereastră
a, nu, asta eu îs fără un ciupic, fără un ciupic cu ochii semiînchiși în bucătărie.
cum am ajus în bucătărie din pat? de ce am reușit să pun halatul dar un ciupic nu? ciupicul doarme încă lângă pat
ˇˇˇ
picăturile de apă, care cad în cană răsună de parcă ar fi lovituri de ciocan de un ciocan care bate cuie în capul meu
toate gândurile se întâlnesc într-o singură intersecție: eu nu mai beau...adica eu nu mai beau cu ei!
și am impresia că ceafa ceea de porc, din care am mâncat atât de mult ieri, acuș se va revarsa, numai încă nu știu prin ce orificiu, și limba e roșie, am linsncat prea multe ouă colorate
ˇˇˇ
ce am ascultat noi ieri? mie îmi place britpopul dar îmi pare că era o manea ceva...și cine era vaca fata aia grasă plină, chiloții căreia au rămas pe gard?
ˇˇˇ
mă duc la cimitir
să mă opohmelesc

sursa imagine 1 2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu