m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 24 aprilie 2012

învăţaţi-i!

toţi deja ştiu de cazul KIA da?
în paralel cu scandalul bădărănismului absolut apare şi numele unui partid politic
apare şi brandul internaţional

acum întrebarea: cine are de suferit?
brandul-da!
partidul-da!
bădăranii-nu! pentru că ei cacbe cum erau aşa rămân

acum întrebare: oare e atât de greu pentru partid sau brand să facă nişte pregătiri pentru bădărani să le zică:
"băi, Chiron, când spre tine e îndreptată o cameră de filmat în secolul XXI, apu fii cuminţel, umil, ca un mieluşel şi fă aşa cum fac oamenii normali, cap' ne bagă ăiştea pe facebookuri şi am julit cuiu! înţeles-ai?"

şi gata.
da aşa. spam pentru administratorul de sistem la KIA. întrebări incomode pentru şeful...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu