m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 9 aprilie 2012

vreau maxi-taxi de 9 lei

chiar vreau
pentru că în aşa caz va fi mai ieftin şi comod să mă folosesc de taxi când arde
şi de troleu/autobuz când mă încadrez bine în timp
iar pentru 2-3 cartiere voi merge pe jos

pentru că în cazul acesta cu siguranţă maxi-taxiurile vor avea doar oameni aşezaţi, la ce bun să dai 9 lei şi să mergi în picioare?
azi ruta Chişinău-Străşeni costă 9 lei
mâine Bodoni-Alecsandri

normal
eu vreau!

3 comentarii:

  1. da sa fie comoditati bune (in adevaratul sens al cuvintului) , sa merite 9lei.

    RăspundețiȘtergere
  2. și cum atunci va fi cu acei care nu au troleu/autobuz, ci doar maxi-taxi de 9 lei ca să ajungă undeva în centru? ex. ruta 175, 118 (care defapt are și autobuz, dar merge ~o dată la 30 min)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulian Gulea eu și-s Chirtoacă?
    am zis pentru mine. eu d emine am zis că îs ok
    de restul, las să facă grevă

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu