m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 16 mai 2012

ideal pentru guvernare

am înțeles că tactica URSS cu închiderea graniților, posturilor TV și a presei
controlul acestora este ideal pentru guvernare
și nu cunosc nici o guvernare care nu ar regreta sincer faptul că nu poate face același lucru


numai că acum este internetul o să-mi ziceți voi
twitter
facebook
nu poți controla
nu poți

poți. poți închide și acolo(vezi China)
sau face mai inteligent: aș face un top al bloggerilor afiliați puterii și opoziției
numai că ei îs mai mulți ca mine și mai uniți ca cei neafiliați
au să mă pape

totul poți controla
sau aproape totul
și e adorabil când un popor crede ceea ce îi zici, iar pe puținii inadecvați și neascultători îi poți izola



noapte bună

2 comentarii:

  1. corect. deoarece rețelele sunt mult mai puternice decât indivizii singuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dan Caranfil şi reţelele ce fac?manipulează indivizii
    şi eheheeei! ne pare că tot ok

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu