m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 5 mai 2012

mă plicitsesc-reclama trebuie să fie vie

probabil omul care a furat/inventat/adaptat bicicletele mergătoare prin oraș cu panouri de reclamă
cu siguranță atunci când în oraș erau 2-3 panouri 9/16 cu reclame asta erau wow, și nici nu exclud că arătau bine pe atunci odată ce era păcat să nu investești în ceva relativ unic și ce se observă

azi, cicliștii cu panouri trezesc adirația doar a ecologiștilor, pe restul fie îi irită fie îi lasă indiferenți
borala provocată de câte 8 panouri într-o intersecție deja a fost rugumată de mii de ori
mă gândesc: dacă cineva azi ar inventa în Chișinău reclame pe femei goale care ar alerga prin oraș asta ar fi tot wow, numai că în jumate de an iar ne-am plictisi, și cu siguranță ar fi mai frig atunci-deci femeile s-ar îmbrăca

acum ca să surprinzi, ca să fii interesant trebuie fie să inovezi (ehehehei, câți alde inovatori și creativi avem, dar cu părere de rău tot prin fund majoritatea, tot prin gropi - vezi panourile Chișinăului), iar dacă nu ești interesant măcar să fii straniu (sau să ai superstari alde Eminem)

vezi 2 reclame atașate:





în fine: avem nevoie de canale noi. care nu ne-ar plictisi
sau reclama se va schimba la față

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu