m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 17 mai 2012

nu mai poți cumpăra!



de azi nu mai poți cumpăra alcool în magazine după ora 22.00
sau de ieri...
nu asta contează

am fost la un magazin pentru a cumpăra produse și am decis să iau și o sticlă de vin recomandată de prieteni
la 21.45 eram în rând (funcționa doar o caserie din 5) la 22.03 vânzătoarea a luat sticla mea de pe tejghea, a pus-o jos și nici nu a zis nimic, nici nu și-a cerut scuze a spus doar că este ordin și a arătat spre un bilețel încleiat pe un perete, pe care oricum nu-l vedeam odată ce-s miop

a urmat lupta pentru condica de reclamații (care trebuie să îmi fie oferită la prima cerere conform legislației) cu o pseudo-administratoare care nu cunoștea româna și care mă trimitea acasă, aproape la culcare, spunându-mi să vin mâine. obținut condica, scris. lăsat contacte

încă nu scriu denumirea magazinului, sper să soluționeze și să ceară scuze

cum văd eu evitarea/soluționarea a astfel de momente?

1. anunț în zona de vânzare a alcoolului: după ora 22.00 nu vindem produse spirtoase
2. casierița să aibă bunăvoința și decența să își ceară scuze pentru că nu îmi permite să iau un produs comercializat
3. cei care lucrați cu clienții: învățați româna și rusa deopotrivă, măcar așa, mâncava-ș

al vostru
client nemulțumit

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu