m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 30 mai 2012

subiectiv de vinuri: Cabernet-Savignon de Cricova

de ce scriu, şi cum am explicat aici

următorul exponat:

și iar Cricova. Cricova pân în 2004 era pe piața de vinuri mai ceva decât acum e Orange pe piața de telefonie mobilă. dar a pierdut. un rose deci...

1. ca orice rose moale
2. ca orice rose nu simți că te amețește. deci serios băieți, dacă ieșiți cu o fată luați un rose
3. un fel de vin universal care merge la fel de bine și cu fructe și cu cașcaval
4. eu în subiectivizmul meu îl apreciez cu 4/5
cred l-aș lua...doar dacă nu aș găsi altceva bun în magazin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu