m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 4 iunie 2012

apu despre binefacere și moldoveni

"Tenis cu moldovenii"
am fost. bun film. l-au rugumat prea mulți ca să mă expun și eu despre el. altceva am să povestesc

eu destul de des când ajung la film o fac cu vreo 10 minute întârziere. dacă e la 20.00 atunci vin să iau biletul la 20.10, de data asta a fost la 20.17, deci în grabă și fuga-fuga

- 2 bilete!
- de 30 și 40 nu mai avem
- ok. dați de 50
- poftim
- mulțumesc

în sală. am înțeles că nu am pierdut prea multe, mai ales că prologul îmi era cunoscut
ieșim. împărtășim emoții. dau peste cec în buzunar, vreau să îl arunc în coș, dar trag cu ochiul peste el

p#45a măsii!

cecul zice: 60 de lei. asta fiscalitate. pentru 2 bilete de 50 de lei am dat oficial 60 de lei
și încă la sfârșit era scris cu buchii mari că banii adunați merg pentru binefacere
60 din 100 pentru binefacere. 40 pentru buzunar. sper că am fost unicul, doar pentru că am fost căscat și întârziat

4 comentarii:

  1. pe al meu bilet scrie 50, cât şi am plătit. Dar ce m-a mirat, a fost lipsa persoanei ce controlează biletul în momentul când am intrat în sală. Să fi fost asta oare din cauza că am întârziat cu 2 minute ? Dar asta nu ar însemna faptul că, cine întârzie intră gratuit ? Sau poate asta e ceva normal, atunci când toate încasările din vânzările biletelor sunt donate în scopuri filantropice ? 
    p.s.: filmul e bun, mi-a plăcut, chiar dacă are câteva erori destul de evidente în el.

    RăspundețiȘtergere
  2. la mine era persoană care verifica 

    RăspundețiȘtergere
  3. "Dar asta nu ar însemna faptul că, cine întârzie intră gratuit ? " - dacă nimeni nu verifică procurarea biletului nu înseamnă că e gratis. moralul să nu-ţi permită să intri fără bilet

    RăspundețiȘtergere
  4. de acord, Andrei, doar că societatea noastră stă cam prost la acest capitol.
    Apropo, Nicu, nici eu nu-mi aduc aminte să fi primit cec în urma procurării a 4 bilete.
    Mda.. de azi înainte am să solicit cec la orice procurare !

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu