m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 13 iunie 2012

luăm BAC-ul împreună!

domnule Ministru Mihail ŞLEAHTIŢCHI

eu am fost pe aici şi am văzut câte titluri aveţi:



  • doctor în psihologie şi pedagogie, 
  • membru titular al Comisiei de Experţi în Pedagogie şi Psihologie, 
  • academician (membru titular) al Intenational Teacher`s Traning Academy of Science (Moscova, Rusia)


asta e tare fain. când un om cu adevărat competent este la cârma unui minister
acum, probabil aţi auzit despre scandalurile cu BAC-urile de anul acesta
elevii copiază, ei copiau şi anul trecut, şi mai trecut şi când eu am luat BAC-ul copiau. dar anul acesta este scandal, iar când cineva le face observaţie ei zic că e greu, că sunt stresaţi de CCCEC, că probele îs aiurea. şi eu m-am gândit: da haideţi să dăm BAC-ul împreună. vineri va fi la mate sau istorie.
eu aş vrea să îl iau la mate, că eram mai bun, dar consider că profilul Dvs. umanist este mai înclinat spre istorie. eu cu plăcere am să iau şi istoria, alături de Dvs.(numai să cereţi permisiunea de la angajatorul meu să lipsesc de la orele de muncă cât va fi BAC-ul), iar dacă nu va fi posibil să fiu alături de Dvs. vineri, atunci măcar dumneavoastră domnule Mihail să îl luaţi, pentru elevi asta ar însemna foarte mult


cu profund respect
Nicolae Apostu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu