m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 3 iunie 2012

subiectiv de vinuri: Pinot Noir de la Vartely

de ce scriu, şi cum am explicat aici

azi despre:


eu în general sunt mulțumit de produsele Chateau Vartely


1. culoarea e foarte săturată
2. pinot-ul este un vin care îți strânge un pic gura și îi simți greutatea, dar care te amețește foarte fin
3. l-aș lua pentru o discuție fără grabă, la o terasă ca să si destul oxigen să compensezi profunzimea gustului
4. 5/5 l-aș lua de fiecare dată aș vrea un vin roșu cu o singură excepți: de la un timp ăștea de la Vartely au început să pună capace cu axă în loc de plută, 
mare prostie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu