m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 15 septembrie 2012

din weekendurile unui băiat

".... și sâmbăta în mod deosebit mă uimesc sticlele de vin(goale, nerușinatele îmblă și te seduc)care se strâng în jurul coșului de gunoi, în care nu mai găsești gunoi, ca pe timpuri, când trăiam cu părinții.
acum e mai mult vorba de pungi, sticle(de la lapte sau apă)și tot mai des caserole în care am adus ceva, unde au dispărut cojile de cartof sau fie și coaja de ou? probabil le este tot mai greu să apară în coș odată ce nu le aduce nimeni în casă"

- și sticlele de unde vin?
- dacă nu-s numa de vin...


5 comentarii:

  1. Ap de unde-s? De-acolo. Probabil le-au adus extraterestrii? Extraterestrule... xD Până cândȘ Eu merg la rehab :) http://www.youtube.com/watch?v=KUmZp8pR1uc nush cum tu... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @alex_chihai:disqus eu în weekend nu vreau nicăieri să merg :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai vez... eu deja am fost - de asta nu mai vreau :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @google-d98b06dc80c95756bd71ef06ce356e98:disqus eu încă țin minte că te-am invitat

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu