m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 1 septembrie 2012

imaginează-ți

imaginează-ți că 21 decembrie chiar e ultima zi a existenței tale
ți-au mai rămas 3 luni și 3 săptămâini

totul ce faci este în comformitate cu visele tale din copilărie?
tot ce ți-ai promis de anul nou este îndeplinit măcar pe jumate?
ar fi ceva ce ai regreta și pentru ce te-ai lovi în piept pe data de 20, la 24 de ore înainte de final?

5 comentarii:

  1. @facebook-1061970788:disqus nici la mine

    RăspundețiȘtergere
  2. @ed408ff30ac3fc1ebbadd479ca77ec6e:disqus fă 2!

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspuns beatless: http://youtu.be/qsK-_GTHP2w

    Nu regret nimic, fac ce vreau si nu-mi promit lucruri imporsibile - a, si ina is copil(relativ).

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu