m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 26 septembrie 2012

istoria podului - continuare

iacată-l podul despre care vorbea Jeniffer Brush
 
View Larger Map


ce este cu podul acesta?
ei bine el nu este practicabil, mai bine zis: închis
Jennifer ne-a arătat câteva poze şi din câte înţeleg în asta de mai jos ea e chiar pe el(deşi ar putea fi şi altul, acolo nu departe este un alt pod, dar credeţi-mă cel despre care vorbesc eu nu mai rău arată) discutând cu şeful OSCE(sursa)


toată povestea podului a rămas un pic discretă pentru mine. atât după căutări pe internet(poate cineva mă ajută) cât şi din ceea ce ni s-a zis la TEDx - foarte vag, foarte superficial. ce am înţeles este că pierdem:

1. o rută care ar conecta estul Europei cu vestul - care bineînțeles implică drumuri mai bine, schimb de mărfurri, piață de desfacere etc. etc.(sursa):
pentru că după cu  vedeţi în punctul de intrarea a acestei rute este anume acest pod

şi

2. un inel care ar uni printr-o singură şosea toate ţările din bazinul Mării Negre(sursa)
evident, fiind podul închis, şoseaua devine nepracticabilă în Moldova şi deci ne va evita. vom pierde transport de mărfuri şi eventuala creştere de comerţuri - asta orice student ASEM va înţelege


sunt curios
a) de ce acest pod care ar aduce atâtea beneficii economice este închis?
b) de ce doar o doamnă dintr-o ţară străină este cointeresată de deschiderea acestuia?
c) de ce aşa puţină informaţie despre caz/sau de ce eu nu ştiu cum şi unde să o caut?


later edit: poze cu podul de la Oxana Greadcenco

și încă ea a zis că:

interesant. mai ales că ea știe regiunea mai bine decât mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu