m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 16 octombrie 2012

iad


plouă
continuu

mergeam deja a 5-a zi spre casă prin ploaie, la umbrelă renunţasem pur şi simplu pentru că atunci când ea mereu e udă oricum nu mai ajută, tot la ce visam era o pereche de încălţăminte uscată, dar de unde? nici în cel mai scump butic din MallDova nu mai era încălţăminte ne-jilavă. unica scăpare era să ajungi seara în duşul fierbinte
partea tristă era că după asta nimereai în patul tot umed şi rece

curent electric în oraş era doar 2 ore pe zi şi atunci se întrerupea fiecare 5-7 minute din cauza scurtcircuitelor cauzate de ploi şi ceaţă. mă săturasem deja de pâine umedă, fulgi de porumb ne-crocanţi şi pământul veşnic moale

se zicea că la sud, în regiunea Cahulului timp de 9 minute s-a văzut soarele...eu nu mai speram

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu