m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 22 octombrie 2012

imaginează-ți!


imaginează-ți că ai cunoscut tineri care știu soluții la problemele cu care se confruntă Moldova
imaginează-ți că acești tineri chiar au viitor
imaginează-ți că tot ce trebuie tu să faci este să le deschizi calea


și nu prea ești sigur/ă că poți să o faci
am în vedere: le transmiți toată cunoștința și abilitatea care o ai, dar nu posezi suficientă putere pentru a te asigura că ei vor avea oportunitatea, măcar odată în viață, să influențeze viitorul țării în care trăiești

dar tu i-ai cunoscut
tu știi că ei pot să o facă mai bună
și nu îi poți ajuta

ce ai face?

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu