m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 31 octombrie 2012

măliguţa

mulţi experţi îţi vor spune: în orice nu ai face, de la vânzări până la creşterea copiilor pasiunea este extrem de importantă
noi suntem tot o măliguţă la partea de pasiune
arătaţi-mi un politician care în dezbateri vorbeşte cu pasiune?
câţi vânzători pasionaţi de activitatea lor aţi văzut?
la noi cu părere de rău chiar şi naţionala de fotbal aleargă pe teren fără pasiune

aşa ne-am deprins din moşi strămoşi cu 2 elemente vitale în viaţă: "las că a trece" şi nici într-un caz orice nu ar fi nu fii mulţumit, pentru că dacă a trece a veni ceva mai bun şi mergem înainte pentru că înaite era mai bine

Jobs, Zuck sau Gates au obţinut ceea ce au nu pentru că îs super deştepţi ci pentru că erau pasionaţi de ceea ce făceau, deşi cădeau se ridicau şi iau fugeau spre idee ca bezmeticii, apărând-o şi dezvoltând-o cu pasiune enormă. la dânşii nu a fost "las că a trece"

toţi se întreabă: de ce trăim rău în Moldova? deatâtacî nu-i pasiune. noi şi sex facem pentru bifuliţă☑, fără pasiune


7 comentarii:

  1. Am fost de acord pina la bifuliţă, nu-i judeca pe toti dupa tine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @dd21993288f0b6700165c9bbe5a233e5:disqus :) nice try

    RăspundețiȘtergere
  3. In majoritatea cazurilor e adevarat, foarte multi au succes in afaceri nu ca is tare destepti dar ca sunt perseverenti.

    RăspundețiȘtergere
  4. @facebook-100000981122495:disqus exact

    RăspundețiȘtergere
  5. Find Out More

    Visit my page :: lawyer for bankruptcy
    Also see my web site :: houses in foreclosure

    RăspundețiȘtergere
  6. Ways To Generate Leads Within a Live Answering Services Company Small business?


    My web page leads for lawyers
    Visit my webpage ... legal leads

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu