m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 2 octombrie 2012

Viitorul Sat Olimpic - Красная Полянa


ții minte când eram mici ne jucam în nisip în fața blocului și ne părea că facem castele întregi? eu mereu aveam o parcare supraetajată pentru că strânsesm mai multe mașinuțe și ca orice oligarh îmi plăcea să le scot pe toate la plimbare


ei bine, șantierul din Красная Поляна presupun ca mărime și "размах" mi-a depășit fanteziile copilărești despre construcții, ca întindere de dimensiunea a 2 cartiere(cel puțin)a Chișinăului, totul de la zero, totul la nivel extraordinar, drumuri ca oglinda, indicatoare impecabil instalate(și asta necătând la faptul că totu-i în proces încă)


unicul dezavantaj ambuteiaje care se pot întinde pe 2km - din cauza volumului mare de camioane(atâtea КамАЗ-uri pe kilometru pătrat n-am văzut în viața mea)


va fi frumos de Olimpiadă? da, toți care am fost azi să vedem viitorul loc al "Sochi 2014" avem aceiași opinie, ajuns aici datorită companiei Air Moldova




P.S. rușii încă și un fel de TGV fac special pentru eveniment, deși să zici că doar rușii ar fi o minciună, la construcția secolului sunt muncitori din Moldova, Serbia, Ukraina, Italia, Tajikistan și multe alte țări cu ...stan

am fost și într-un safari nebun cu un "Уазик" dar despre asta mai târziu
P.P.S. rușii foarte tehnic fac Orășelul Olimpic - lângă Abhazia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu