m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 20 noiembrie 2012

iarna

eu acum știu de ce copii iubesc iarna, pentru că ei mereu sunt călduți și veseli, și sunt iubiți în mare parte

maturii, ei îs așa, mai încruntați, mai supărați și reci. mereu raționali. ei nu mai cred în dragoste, iar de asta urăsc iarna, sau cel puțin o rabdă. pentru ei iarna nu e zăpadă și bătaie cu bulgări, pentru ei e perioada de facturi mari, de drumuri înghețate, accidente și ambuteiaje, chiar și sărbătorile de iarnă sunt mai degrabă o cheltuială decât o fericire

trebuie să pleci uneori, să pleci undeva unde poți să cauți copilul, iar și mai bine unde poți fi copil
și nu neapărat să pleci fizic. călătoriile imaginare sunt cele mai bogate în regăsiri

caut
muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu