m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 17 decembrie 2012

grad comparativ

asta desigur că îi tare rău:
să compari președintele tău cu Barack Obama

relația pe care o ai cu acea a lui Pitt și Jolie


selecționata țării tale cu dream-teamul din 2002

problema e că omenirea nu a inventat încă nimic mai bun decât comparația, nimic mai bun decât democrația, nimic mai bun decât speranța că mâine va fi mai bine decât azi, speranța legată de regretul că ziua de ieri a plecat

da eu învăț să am altă filosofie
eu încerc să nu compar democratul numărul 1 din țara mea cu democratul numărul 1 din US
eu încerc să trăiesc doar cu azi, fiind totuși atent să nu fac prostii atât de mari încât să nu am un mâine

nu comparați ce aveți cu ce au alții, inevitabil veți avea de pierde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu